- Start
- Oferta
- Opieka zdrowotna
- Obowiązek Informacyjny
Opieka zdrowotna PANACEUM
Bezgotówkowa realizacja świadczeń medycznych, brak sierowań i limitów na wizyty u lekarzy specjalistów, brak karencji na świadczenia medyczne, pakiet badań laboratoryjnych, RTG, USG, TK, infolinia medyczna czynna 24h / 7 dni w tygodniu, taka sama składka bez względu na wiek, brak ankiety medycznej o stanie zdrowia.
- Zakres ochrony ubezpieczeniowej
- Jak przystąpić do ubezpieczenia
- Obowiązek Informacyjny
- Ogólne warunki ubezpieczenia
- Wykaz dostępnych specjalistów i świadczeń
- Wykaz placówek
- Umów wizytę
Obowiązek informacyjny
Dane zakładu ubezpieczeń:
a) InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie, ul. Noakowskiego 22
b) zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców KRS, Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000054136
c) organ nadzoru: Komisja Nadzoru Finansowego
d) InterRisk TU S.A. Vienna insurance Group działa w oparciu o zezwolenie Ministra Finansów z 5 listopada 1993r.
Dane Ubezpieczającego:
a) Stowarzyszenie Ubezpieczonych Grupowo
b) siedziba, adres; ul. 3 Maja 14/4, 81-747 Sopot
c) NIP 5851460661 REGON 221222519
Istotne właściwości świadczenia i jego przedmiotu
Ubezpieczenie kosztów leczenia Panaceum to ubezpieczenie zdrowotne umożliwiające bezgotówkową realizację świadczeń medycznych w prywatnych placówkach medycznych dedykowanych przez InterRisk do obsługi Ubezpieczonych, wskazanych na stronie www.interrisk.pl.
Koszty udzielonych świadczeń pokrywa InterRisk bezpośrednio na konto Partnera Medycznego.
Umowa ubezpieczenia zawierana jest w oparciu o Ogólne Warunki Ubezpieczenia Kosztów Leczenia Panaceum zatwierdzonych uchwałą nr 02/23/01/2018 Zarządu InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group z dnia 23 stycznia 2018 roku.
Przedmiotem ubezpieczenia są koszty świadczeń medycznych powstałe w okresie ubezpieczenia w związku z leczeniem chorób i następstw nieszczęśliwych wypadków na terytorium RP.
Ubezpieczenie nie obejmuje:
- kosztów leków i środków medycznych, za wyjątkiem środków do wykonania zabiegów ambulatoryjnych oraz środków medycznych użytych w nagłych przypadkach dla ratowania życia oraz niezbędnych do przeprowadzenia standardowych badań profilaktycznych i specjalistycznych
- w ubezpieczeniu kosztów operacji, odpowiedzialność Ubezpieczyciela nie obejmuje zwrotu kosztów:
- przeprowadzenia operacji wtórnej
- operacji plastycznej lub kosmetycznej, chyba że chodziło o leczenie bezpośrednich następstw nieszczęśliwych wypadków
- operacji wad wrodzonych i schorzeń będącymi ich skutkiem
- operacji związanych z żylakami kończyn dolnych
InterRisk nie odpowiada w szczególności za zdarzenia powstałe w następstwie lub w związku z:
- umyślnym popełnieniem lub usiłowaniem popełnienia przestępstwa przez Ubezpieczonego
- uczestnictwa Ubezpieczonego w badaniach klinicznych i eksperymentach medycznych
- chorób psychicznych
- leczeniem AIDS lub schorzeń związanych z tą chorobą
- leczeniem skutków i chorób spowodowanych spożywaniem alkoholu oraz używaniem narkotyków, środków odurzających, substancji psychotropowych.
Cena
Wysokość składki ubezpieczeniowej określona jest w umowie ubezpieczenia i uzależniona jest od WARIANTU ubezpieczenia.
Ryzyko związane z usługą finansową, wynikające z jej szczególnych cech lub charakteru czynności, które mają być wykonane
Nie wstępuje
Zasady zapłaty ceny (składki ubezpieczeniowej)
Składka ubezpieczeniowa jest płatna w terminie i na zasadach określonych w umowie ubezpieczenia.
Koszty, termin, sposób świadczenia usługi
InterRisk TU S.A Vienna Insurance Group w zamian za zapłatę składki świadczy ochronę ubezpieczeniową przez okres wskazany w umowie ubezpieczenia.
Początek odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń rozpoczyna się od dnia wskazanego w umowie jako początek ochrony ubezpieczeniowej (okresu ubezpieczenia),
Stowarzyszenie Ubezpieczonych Grupowo nie otrzymuje wynagrodzenia w rozumieniu ustawy o dystrybucji ubezpieczeń w związku z proponowanym przystąpieniem do umowy ubezpieczenia grupowego. Wynagrodzenie w związku z wykonywaniem czynności brokerskich w zakresie ubezpieczeń otrzymuje POL Brokers Sp. z o.o.
W razie powstania potrzeby realizacji świadczeń medycznych w ramach ubezpieczenia kosztów świadczeń medycznych, Ubezpieczony zobowiązany jest skontaktować się z telefoniczną infolinią medyczną i zastosować się do zaleceń i wskazówek personelu medycznego w zakresie uzasadnionym realizowanym świadczeniem zdrowotnym.
Odstąpienie od umowy
Ubezpieczony, który zawarł na odległość umowę ubezpieczenia, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy lub od dnia potwierdzenia informacji, o których mowa w art. 39 ustawy o prawach konsumenta, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy ubezpieczenia InterRisk przysługuje wyłącznie część składki obliczonej proporcjonalnie za każdy dzień udzielania przez InterRisk ochrony ubezpieczeniowej.
Dodatkowe koszty wynikające z korzystania przez klienta przy zawarciu umowy ubezpieczenia ze środków porozumiewania się na odległość
Koszty połączenia telefonicznego zgodne z taryfą Ubezpieczającego
Termin w jakim oferta/informacja o cenie mają charakter wiążący
Do upływu okresu wskazanego jako termin zapłaty składki lub jej pierwszej raty
Minimalny okres na jaki może zostać zawarta umowa ubezpieczenia
Umowę ubezpieczenia zawiera się na okres 12 miesięcy.
Odpowiedzialność InterRisk rozpoczyna się od dnia wskazanego w umowie jako początek okresu ubezpieczenia.
Miejsce i sposób składania reklamacji
Skargę lub reklamację składa się: na piśmie do oddziału lub filii InterRisk za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, kuriera lub osobiście albo ustnie, tj. telefonicznie poprzez InterRisk Kontakt (nr tel.: 22 212 20 12) lub osobiście do protokołu w oddziale lub filii InterRisk. Skargi lub reklamacje dotyczące likwidacji szkód należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub kuriera na adres do korespondencji wskazany w decyzji o wypłacie lub odmowie wypłaty odszkodowania lub świadczenia lub innym dokumencie, którego dotyczy skarga lub reklamacja.
Możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z zawartej umowy ubezpieczenia
Spór między klientem a zakładem ubezpieczeń może być zakończony w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a Ubezpieczycielem, prowadzonego przez Rzecznika Finansowego.
Zgodnie z OWU, spory wynikające z umowy ubezpieczenia lub powstające w związku z nią mogą być przedmiotem rozstrzygnięcia przez Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego.
Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z usługami świadczonymi za pośrednictwem Portalu na postawie Regulaminu. Skargi i zażalenia mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres siedziby Stowarzyszenia. Stowarzyszenie dołoży wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Stowarzyszenie. O ich rezultacie Stowarzyszenie niezwłocznie powiadomi składającego reklamację na piśmie.
Prawo wypowiedzenia umowy
Jeżeli umowę ubezpieczenia zawarto na okres dłuższy niż sześć miesięcy, Ubezpieczający ma prawo odstąpić od umowy ubezpieczenia w terminie 30 dni a w przypadku, gdy Ubezpieczający jest przedsiębiorcą w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia. Ubezpieczający może wypowiedzieć umowę ubezpieczenia w każdym czasie jej obowiązywania ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
Ochrona ubezpieczeniowa wygasa:
- z dniem upływu okresu ubezpieczenia,
- z dniem odstąpienia od umowy ubezpieczenia,
- z dniem rozwiązania umowy ubezpieczenia w wyniku wypowiedzenia,
- w przypadku opłacenia składki w ratach – jeżeli po upływie terminu płatności raty InterRisk wezwie Ubezpieczającego do jej zapłaty z zagrożeniem, że brak zapłaty w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Ubezpieczającego spowoduje ustanie odpowiedzialność InterRisk, a kolejna rata składki nie zostanie opłacona w tym terminie – z dniem upływu tego terminu,
- wobec Ubezpieczonego z dniem wyczerpania sumy ubezpieczenia wskutek wypłacenia świadczenia lub świadczeń o łącznej wysokości równej sumie ubezpieczenia,
- wobec Ubezpieczonego z dniem jego zgonu,
- wobec Ubezpieczonego w grupowej umowie ubezpieczenia – z upływem ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym InterRisk otrzymał informację o wystąpieniu Ubezpieczonego z ubezpieczenia.
Fundusz gwarancyjny
Umowa ubezpieczenia nie jest objęta funduszem lub innym systemem gwarancyjnym
Język stosowany w relacjach pomiędzy konsumentem a InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
Językiem stosowanym w relacjach pomiędzy konsumentem a InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group jest język polski
Prawo właściwe
Prawem właściwym dla stosunków pomiędzy konsumentem a InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group jest prawo Rzeczypospolitej Polskiej
Sąd właściwy
Powództwo o roszczenie wynikające z umowy ubezpieczenia można wytoczyć według przepisów o właściwości ogólnej albo przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby Ubezpieczającego, Ubezpieczonego lub Uprawnionego z umowy ubezpieczenia. Powództwo o roszczenie wynikające z umowy ubezpieczenia można wytoczyć według przepisów o właściwości ogólnej albo przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania spadkobiercy Ubezpieczonego lub spadkobiercy Uprawnionego z umowy ubezpieczenia.

Ubezpieczonych Grupowo
81-747 Sopot
pon-pt w godz 8-15
(+48) 502 496 244
(+48) 58 500 50 58
sekretariat@sug-ubezpieczeni.pl
O nas
81-747 Sopot
(+48) 58 500 50 58
Ubezpieczenia
Polityka cookies Serwis sug-ubezpieczeni.pl korzysta z plików cookie. Kliknij, aby przeczytać więcej informacji na temat cookies, jakich używamy, oraz jak nimi zarządzać.